Σάββατο 28 Μαρτίου 2009

Γενέθλια μέσω ..... facebook!



Προ λίγων ημερών 'έκοψα' στροφή στον τριακοστό έβδομο Μάρτη της Ζωής μου, κοινός δηλαδή είχα γενέθλια. Οι ευχές που έλαβα ξεπέρασαν κάθε προϋγούμενο! Ούτε σε παιδικό πάρτυ όταν ήμουν 7, 8 ή 9 χρονών δεν είχα τόσο σουξέ. Ο λόγος ήταν προφανέστατος και δεν ήθελε και πολύ ψάξιμο.... το facebook. Ακόμα και αυτοί που δεν μου τη..πέσανε για ευχές μέσω του social network το κάνανε με sms με κλήσεις σε κινητό ή και με ένα απλό e-mail! Προσέξτε τη σύγκριση μεταξύ περσυνών (όπου αγνοούσα την ύπαρξη του facebook) και των φετινών γενεθλίων μου:



2008
  • Κλήσεις σε κινητά: Αν ήταν πάνω από 5 ...και πολλές λέω!
  • Sms : Ένα από το κουμπάρο μου και ένα από τον μπατζανάκι μου
  • e-mail: ...τι είπες τώρα!
2009
  • Κλήσεις σε κινητά: τουλάχιστον 20 (τα πιο πολλά στο κανονικό και μερικά στο υπηρεσιακό μου) και με την παραδοχή φυσικά των περισσοτέρων ότι τους το υπενθύμησε το facebook!
  • Sms: 17 (ακόμα δεν τα έχω σβήσει ..)
  • e-mail σε yahoo και hotmail: 12
  • Facebook wall posts: 42!
  • Facebook inbox mails: 27!
  • Ευχές online chat στο Facebook : περίπου με 20 μπορεί και περισσότεροι.
  • Ευχές online chat στο msn : 7
Από τα καλά του social network.... άντε και του χρόνου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πληροφορίες